close
每年聖誕節
我都會想起這部電影
跟這最傷心的一幕



To me, you are perfect. 

是的,妳在我心中永遠是完美的
(Yes, you are always perfect in my mind.)
即使,妳不會是屬於我的
(Even if,you won't belong to me forever.)



My wasted heart will always love you.

從來沒有說過,假裝冷淡,但並不是討厭
(I have never said and always try to be cool ,but it not for hate you.)
而是太喜歡妳,不知道該如何說出愛妳
(Because I love you too much to say these words)
更何況,妳是我朋友的女朋友啊…
(What's more,you are my best friend's girlfriend.)



Merry Christmas

隨著Silent night歌聲
(With the ending of Silent night)
結束了第一次也是最後一次對妳的告白
(Ending my first and also last say " I love you".)



本來就不抱任何期待
(Without any expecting.)
打算默默離去
(I decide to leave in silence.)
妳卻在這時跑了出來
(But you running out at that time.)



You give me a kiss. 
Just a kiss. 
A complexity and softly kiss. 



Enough,it's enough.

這樣就夠了
即使無法在一起
只要妳能知道我的心意就夠了



完整版
﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏

結語

這一段真的真的很浪漫
卻也真的讓我很心痛
婚禮還貼心設計驚喜
拍攝的影片裡,每一幕,都是妳
看妳跟他一起度蜜月時,到底是什麼心情呢?

後來只要到聖誕節,只要聽到silent night
我就一定一定會想到這幕
這也許就是我更在意聖誕節的原因吧…

LD 12/24-To me you are perfect

如果,真的愛上了不該愛上的人
到底該怎麼辦呢?
如果在我心理的都是你,你卻只是偶爾把我想起
我是否該繼續折磨自己還是努力把你忘記?
至少,我想讓你明白
我真切的心意

To the one I love but never belong to me...
arrow
arrow
    全站熱搜

    白雪潔子 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()